mana2 pun boleh

mana2 pun boleh
aku punya suka la aku nak letak apa pun,hahaha.....

Saturday, July 16, 2011

baru nak belajar pasal blog...

aku xtau pe yg aku wat ni.....tp aku rase btul la kot......aku nak ade blog sendiri jugak......aku tgk org lain semua ade blog dyorang.....aku rase mcm aku ni dah ketinggalan zaman sgt2........cian aku kan,huhu....
so start harini aku nak belajar cmne wat blog n ape yg dyorg wat dalam blog dyorg sebab aku nak follow,.....aku saje nak belajar.......
tp aku ni bukan jenis org yg suke membace dan jugak aku ni bukan jenis yg suke nak menulis gt.....tp orang ckp dlm blog ni kite leh wat mcm2 kan.......maksud aku kat sini, leh luahkan ape yg xpuas hati korg tgtg keje ke,tgtg masyarakat keliling korg ke or something like lover,hahahaha.......
so pas ni aku xpyh la cari awek aku lg kan nak cter mslh aku kat dye,kesian dye.....tp kan, boleh ke aku wat cm2 sebab aku tau dye mesti pelik bile aku not share problem dgn dye kan.....agak2 dye pk lain x?huhu......
wat permulaan ni aku xtau nak cite pe kat wall aku ni......sape yg bace ni phm2 je la....mule2 cmni mane ade idea nak cite ape2,huhu.....mungkin nt idea aku dtg mencurah2 aku tulis la lam ni,sekarang aku pun xtau la........
haahahah.............

No comments:

Post a Comment