mana2 pun boleh

mana2 pun boleh
aku punya suka la aku nak letak apa pun,hahaha.....

Tuesday, December 20, 2011

Aku Punya Cerita..hahaha......

salam semua blogger2 handalan termasuk aku,waaa.........handalan ke??haha... 

dah lame rasenye aku tak tulis ape2 lam blog aku ni..... Harini aku rase aku nak kongsi dgn korg yang aku, hahaha....nak hujung bulan kan.....so,dpt la gaji cume bulan ni lebih ckitla sebab bulan ni hujung tahun.....so bile hujung tahun ni biasenye orang akan gembire sebab dapat bonus.....tak terkecuali dengan aku,hihihi...... aku mengharapkan bonus yang banyak tahun ni....1.5 bulan pun dah cukup rasenye tuk aku aku, yela orang baru keje kan.....x sampai 2 thun lg....so, 1.5 bulan tu pun dah cukup besar kot,huhuhu.......

Nantikan bile aku dah dapat bonus 1st yg aku nak wat balik kampung & belanje mak ayah aku lu.....nak g shopping dgn dyorg,belikan ape2 yg patot la tuk dyorg.....then baru la aku pk kan tuk kekasih kau pulak....hehe....laki mestilah utamekan family kan,.....so aku utamekan mak ayah aku la..... 

 Kalau ikutkan dari senarai aku punya barangan nak di beli....waa,banyak kot...tp aku akan beli yg biase2 je...makne kate sekarang ni aku akan beli mengikut keperluan dulu.....yela, klu nak make up kereta saje dah bape banyak nak gune,...hehe,tu belum nak wat jalan2 g(dating la).....

So kalu nak ikutkan gaji RM8000 pun x cukup,hahaha...... tu la angan2 aku sebenarnye.....aku nak cite banyak lg ni tapi aku dah nak masuk keje balik,...so nanti2 aku cite best2 punye lg ok.......

 COW SHIN CHI.....sayonara......

No comments:

Post a Comment